محصولات آموزشی فرادید

محصولات آموزشی فرادید

سریع و راحت به هدفت برس

آموزش تصویری روش تحقیق سنتزپژوهی(فراتحلیل کیفی)


آموزش تصویری  روش تحقیق سنتزپژوهی(فراتحلیل کیفی)

روش سنتزپژوهی از جمله روش های تحقیق می باشد که جزء روش های کیفی محسوب می شود. این روش شامل ترکیب ویژگی­ها و عوامل خاص ادبیات تحقیق است. این روش که در برخی موارد از آن به عنوان فراتحلیل کیفی نیز یاد می­ شود،سعی دارد تحقیقاتی را که پوشش می­ دهد،تحلیل کرده و تناقضات موجود در ادبیات آن راحل کرده و ضمن یکپارچه کردن نتایج، موضوعات اصلی را نیز برای تحقیقات آینده مشخص نماید.

بر همین اساس و باتوجه به عصر انفجار دانش و چاپ و انتشار روز افزون پژوهش های مختلف در یک حیطه خاص در رشته های مختلف، لزوم سازماندهی و انسجام نتایج این یافته ها روز به روز اهمیت بیشتری پیدا می کند؛ لذا در آموزش حاضر سعی شد به زبانی ساده و کاربردی به آموزش چگونگی اجرای این روش پرداخته شود

مجموعه حاضر با تدریس دکتر حسن کاویانی، دکتری برنامه ریزی درسی از دانشگاه اصفهان -مولف چهار مقاله علمی-پژوهشی با روش سنتزپژهی

کانال تلگرامی https://t.me/amoz66 جهت پوشش این آموزش و همچنین نکات آموزنده از روش های تحقیق کیفی

آموزش حاضر شامل دو بخش مبانی نظری و مراحل اجرایی در 75 دقیقه(51 مگابایت) می باشد که بخش هایی از این آموزش در زیر قابل مشاهده می باشد:

 

 


مبلغ قابل پرداخت 59,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

دیدگاه های کاربران (0)

کلیه حقوق مادی و معنوی این فروشگاه مربوط به "محصولات آموزشی فرادید" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما